dissabte, 7 de març del 2009

PAC i treball final. Oreto.

Ací, sota la imatge (si hi punxeu el trobareu) l'objecte d'anàlisi de la meua PAC: un blog pels meus alumnes de segon de batxillerat de l'IES Poeta Paco Mollà de Petrer. És un blog que funciona des d'octubre. Podeu participar-hi també si voleu!!! A ells els farà il·lusió i a mi també. La PAC la podeu llegir ací: PAC ORETO

Als alumnes de segon de batxillerat (enguany en tinc molts, 50!), també dedique el treball d'especialització. Tracte d'acostar-los un apart de l'obra aforística de Joan Fuster, sovint tan oblidat en el seu vessant més literari. Els aforismes del Bestiari són divertidíssims, enginyosos, intel·lectualment higiènics i delicadament irònics. TREBALL ORETO.

Ens veiem en les presentacions. Bon cap de setmana!!

5 comentaris:

Berta ha dit...

Nena, la nostra compenetració arriba al màxim! Jo també toco el tema dels bestiaris per treballar la descripció literària al meu treball final!

Vaig a llegir-m'ho.

Us sembla bé si els comentaris de cada treball els anem deixant aquí penjats? A la finestra de comentaris, vull dir?


Quina ilu tornar a estar amb tots vosaltres!!

Oreto Doménech ha dit...

Ostris que guai! A mi em fa molta pena veure l'aula tan buida, però me l'alleugereix una miqueta açò del blog. Besets.

Berta ha dit...

Doncs res de penes, que aquesta nova aula és la mar de mona!!

D'un verd d'esperança que enamora!

Ànims!!

Berta ha dit...

Per cert, he acabat de llegir el teu treball. Volia esperar-me a fer els comentaris durant la presentació, però no me'n puc estar: QUINA FEINADA!

Crec que se't nota l'experiència docent a cada paràgraf (almenys, jo que no en tinc -o que no la tinc del mateix tipus- ho he notat i molt) i l'únic que he trobat a faltar és que ho posis en pràctica i ens expliquis com t'ha anat!

Escel.lent, felicitats!

Oreto Doménech ha dit...

Gràcies guapíssima, eres un sol.