dimecres, 28 de maig del 2008

Moment(o) Nostàlgic(o)



Després del "momento Peta Zeta" de fa uns mesos, avui m'ha agafat el "momento Blandi Blub" mentre intentava explicar-li a la meva filla de 7 anys que quan jo era petita com ella jugava amb una mena de moc fluorescent que venia dins d'un potet com d'escombraries...

No cal que us digui que m'ha mirat amb cara de "què diu aquesta ara?" i ha seguit parlant del súper novedós i fantàstic joc que ha portat una companya de l'escola a l'hora del pati (res, un sac de fer pets amb disseny modernitzat)...

Ja no he ni intentat parlar-li d'una mena de bombolles de sabó de colors, que no eren de sabó sinó d'un material segurament extremadament tòxic que es quedaven com fixades, perquè no recordo ni com es deien sinó tan sols l'olor que feien... algú les tenia?! Algú recorda com es deia?

Aix... això de fer-se gran! ;-)))

2 comentaris:

Oreto Doménech ha dit...

Francesc diu que aquesta mena de bombolles tòxiques es deien POPITAS (!). Però a mi em sona que no he jugat mai amb això.
Un altre joc perillós (que no joguina) és agafar carrera i saltar sobre els companys i companyes ajupits i encadenats en filera. Es deia "Xurro va". I no sé si encara es juga. Però era ideal per trencar-te un braç o obrir-te el cap! Aquest no el recomane per a la teua filleta, no donem idees...
Besets.

Tijuana ha dit...

berta! gracias por el comentario de tiramisu letal. hace tanto que no entraba en el blog que ni lo habia visto. buscare lo que encuentro.
el momento blandiblup es genial. yo siempre quise tener uno y no me dejaron en casa.... que penaaaaa....
besets :-)
tijuana