dimecres, 11 de març del 2009

Preparant

el vídeo de la presentació (és que vull fer un vídeo, que no n'he fet mai i jo cabuda, hehehe) considere que aquesta és la meua hora límit per barallar-me amb el Videomaker. Així és que l'acabaré demà. Però de moment, us deixe un mini reportatge sobre "el mestre" (que és com li diu a Fuster un bon mestre meu, l'Isidre Crespo) que va preparar Vilaweb fa poc. Isidre Crespo em va redescobrir Fuster i em va ensenyar, també, el significat de la paraula MESTRE.

Vingaaaaa, que estic impacient per les vostres presentacions!! A veure si demà acabe la meua!!


2 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

ORETO, si tens cap dubte sobre l'edició de video parla amb en Kike, que ja saps que n'és un expert, ell t'ajudarà. Besades bonica.

Oreto Doménech ha dit...

OOOOOOOh, gràcies! Aquesta vesprada m'hi pose i si us necessite, us ho dic!!! Besets.