diumenge, 23 de novembre del 2008

VA DE CUINA

He fet un descobriment que estic obligada a compartir:

FAST SAUMON AL VINAGRE DE MÒDENA

Posar els talls de salmó fresc en un plat, posar-ho al microones, cuidant de tapar-ho amb la tapa "protege microondas", a màxima potència (850w) durant 2minuts 20 segons (els 20 segons no sé si són imprescindibles però la peixatera m'ho va dir molt seriosa i jo vaig seguir les intruccions religiosament). Canviar els lloms de salmó de plat (deixen anar una mica d'aigua) i alegrar-ho amb una mica de sal (gruixuda fa més bonic) i un rajolí de vinagre de Mòdena (jo ho faig amb crema de vinagre de Mòdena).

Espectacular, de veritat i, sobretot, espectacularment ràpid.
He tardat més a escriure-ho que a fer-ho.

Una abraçada i bon profit!!

3 comentaris:

Oreto Doménech ha dit...

mmmm però hui no tinc salmó :-(

Francesc ha dit...

mmm, però demà potser sí! ;D
Besades

La cuina vermella ha dit...

Que macos sou,deixant-vos missatges en el bloc... aix, això és amor!!!

besadetes!